2013-05-10

ALKATEEN MOZIOA - MOCIÓN DE LOS ALCALDES


Hau da Tolosaldeko udalbatza guztietan alkateek, eskualdeko osasun arretaren inguruan, aurkezten ari diren mozioa.

Esta es la moción que sobre la atención sanitaria de la comarca, los alcaldes están presentando en los plenos municipales.

---------------------


ESKUALDEKO OSASUN ARRETAREN INGURUAN ALKATETZAK AURKEZTUTAKO MOZIOA 


Tolosako Udala, behin eta berriz adierazi moduan Tolosaldean eskaintzen den osasun arreta publikoaren alde dago. Zerbitzu hau, gestio publikoz eskainia behar dela sinesten du. Gestio publikoa duen zerbitzu publikoak ziurtatzen baitu arreta hau unibertsala izatea, eta erdigunean pertsonen arreta eta osasuna jartzea eta ez irabazi ekonomikoak. 

Horretaz gain, eskualdeko osasun arretak okerrera egin du, batik bat 2011ko azaroan Inviza eta Osasun Sailaren arteko hitzarmena sinatu zenetik. Itxarote zerrendak luzatu egin dirá, mediku, erizain zein pertsonal kopuruak jaitsi... eta herritarren aldetik Udalok jasotzen ditugun iritziek diote zerbitzuak atzerakada bat izan duela. 

Hori dena kontuan hartuta Tolosako udalak ondorengoa eskatzen du: 

  • Euskal Herriko beste eskualdeek duten osasun zerbitzu bera eskatzen dugu Tolosalderako. 
  • Eskualdeko Osasun Zerbitzua 2011ko azaro aurretik zuen egoerara itzultzea. Hau da, eskualdeko anbulatorioak, mediku espezialistak dituzten zentroak izatea. 
  • Eskualdeko erreferentziazko ospitaleak Donostia ospitalea eta Asunción izatea. 
  • Anbulatorioak, izan beharreko pertsonalaz hornitzea eskualdeko osasun arreta zerbitzu egokia bermatua izan dadin. 
  • Eskualdeko ospitale publiko baten beharra aldarrikatzen dugu eta lehen fasean osasun arreta 2011ko azaro aurreko egoerara itzultzea eskatzen dugun bezala, ondoren ospitale publiko bat eskualdean izateko pausoak ematen joatea eta horretarako lan mahai bat eratzea eskatzen dugu. 
  • Mozio honen berri, osasun sailari ematea.


1 comentario:

  1. Los del PNV, recurren a Europa para justificar su apoyo al modelo público –privado . Dicen que hay en Europa muchos ejemplos positivos de la complementariedad de los servicios públicos y privados para la defender este modelo, y que por ello la defienden .
    Pero no hay que ir tan lejos para defender este modelo, aquí también en Euskalerria y concretamente en Tolosaldea hay ejemplos de que puede ser un modelo interesante el COMPLEMENTARIO: la clínica de la Asunción, antes de hacer el Concierto fué uno de ellos.
    Pero aquí también hay un pero y este reside en que la Real Academia define Complemento : como lo que hay que añadir a una cosa para acabarla o perfeccionarla( en este caso lo que había que haber añadido a la atención que podía proporcionar el servicio público en Tolosaldea para igualarlo al servicio que recibían el resto de comarcas de Euskalerria).
    Y no es esto lo que ha ocurrido con el Concierto de la clínica de la Asunción . Aquí se ha producido el fenómeno de la SUSTITUCIÓN. Que según la R. A. es : cambiar una cosa por otra( vamos en castellano de la calle: quítate tu para ponerme yo).
    O sea que llamemos a las cosas por su nombre. No es COMPLEMENTARIEDAD DEL MODELO PÚBLICO sino SUSTITUCIÓN DEL MODELO PÚBLICO.
    Y no es solo cuestión de una palabra, lo que detrás trae esta palabra tiene mucha MAMIA.
    Por ello seguimos defendiendo: OSASUN PÚBLIKOA ETA GESTIÓ PUBLIKOA NAHI DUGU

    ResponderEliminar