2019-03-17

TOPAren elkarretaratzea - Concentración de TOPA (2019-03-16)


Martxoaren 16an, Tolosaldeko osasungintzan ekitatea eskatuz, Triangulon egindako elkarretaratzea.

-------------------------------------------

Concentración del 16 de marzo en el Triángulo, exigiendo equidad sanitaria para Tolosaldea.


-o-o-o-o-o-o-o-o-

Erlazionatutako artikuluak:

6 comentarios:

  1. Beno, beno , ez dago gaizki lehendabiziko elkarretaratzea izateko . Hurrengoan ea hobetzen dugun marka .

    ResponderEliminar
  2. Baina gure arazo , gure alkatesak "Hiru tximu jakintzuarena"( ez ikusi,ez entzun, eta ez esan) egiten dula, da.
    Interesatzen zaion ikusi, eta entzun bakarrik, ikusi eta entzuten du eta esan, bere nagusiek imposatzen diotena bakarrik, esaten du.

    ResponderEliminar
  3. Para ser la primera vez no está mal.
    Se puede comparar por ejemplo con lo que fue la primera salida de la famosa “marea azul” en Tolosa. No llegaron a ser ni la mitad de los que se concentraron el sábado en Tolosa, lo que ocurrió fue que tenían un fotógrafo a quien le habían dicho qué y como interesaba sacar la foto para dar gato por liebre .
    Se puede ver el truco del toco motxo en esta dirección del inefable Diario Fatxo .
    El Diario Vasco hace el ridículo en Tolosa
    https://diariofatxo.wordpress.com/2014/04/10/el-diario-vasco-hace-el-ridiculo-en-tolosa/

    ResponderEliminar
  4. "Errealitate hori oso desberdina da konparatzen baldin badugu alkateari txostenetan eta bulegoetan erakusten dioten errealitatearekin. Erakutsiko diogu zer errealitate bizi eta jasan dugun azken 8 urte hauetan, arreta eskasa jasotzen ari garelako Asuncion-ekin hitzarmen publiko-pribatua sinatu zutenetik".
    Erakutsi genuen, denon artean , “Euskalerriko Oasisak”, bere barruan baduela basamorturen bat, Tolosaldeako osasun arreta hain zuzen.

    ResponderEliminar
  5. "Garbi utzi nahi diogu kexa edo protesta honen bidez, norbanako kexa askorik ez dagoela, baina ez pozik eta gustura gaudelako jasotzen dugun arretarekin, baizik eta gutako asko ez garelako ausartzen kexa jartzera".

    Y es lamentable que unas autoridades que deberían velar por la calidad de atención que reciben sus ciudadanos, mas cuanto mas cercana es la autoridad a la ciudadania( ayuntamiento mas que Diputacion,...), se valga de este miedo que tiene la gente para decir que "es que la gente está contenta por la atención que reciben, pues no hay quejas ...", cuando lo que tienen es miedo para expresarse libremente, ya que después tienen que volver nuevamente a la clínica a que les atiendan

    ResponderEliminar
  6. Esta de la protesta -queja colectiva es una buena forma de ahuyentar estos miedos que inmovilizan a la gente para no hacer nada . Muy buena propuesta esta de las concentraciones periódicas para protestar.Y a los hechos me remito. Un buen montón de granitos de arena para la primera concentración.

    ResponderEliminar